PRZEWODNIK PO REKLAMIE TELEWIZYJNEJ- czyli jak widzą nas reklamodawcy
KLAWA REKLAMA DLA MŁODZIEŻY Ten typ reklamy dla młodzieży stworzony jest zazwyczaj przez ludzi, którzy byli młodzi w czasach, gdy chłopaki były morowe, a dziewczyny
KLAWA REKLAMA DLA MŁODZIEŻY Ten typ reklamy dla młodzieży stworzony jest zazwyczaj przez ludzi, którzy byli młodzi w czasach, gdy chłopaki były morowe, a dziewczyny
Moja reakcja na próby utworzenia piłkarskiej Superligi była emocjonalna i przesadnie teatralna. Mam pełną świadomość, że aktem tym publicznie przywdziałem szaty kibica dziadersa. Którym z
Miećki i Byćki zeszli się wreszcie razem w knajpie, podczas długo planowanego spotkania po latach. Kiedy ostatnim razem się widzieli, nie byli jeszcze wcale ani
PIŁKA JAKO KOMPAS czyli felieton piłkarsko-foliarski Mówi się, że „piłka nożna jest rzeczą najważniejszą spośród wszystkich nieważnych”. Nie sądzę. Uważam, że jest czymś znacznie ważniejszym.